úterý 27. října 2015

Narozeninová soutěž - vyhodnocení

A máme tu vyhodnocení mé historicky první soutěže! Od 15. do 25.10. jste na mém blogu mohli soutěžit o krásné ceny, které mi věnovalo vydavatelství OneHotBook a knihkupectví Martinus.cz.

Vzhledem k tomu, že šlo o moji vůbec první soutěž, vůbec jsem nedokázala odhadnout, kolik se Vás zúčastní. Nakonec jsem byla velice příjemně překvapená, kolik krásných soutěžních emailů se mi sešlo. 

Výherce jsem losovala ručně, tedy napsala jsem si Vás na papírky, které jsem pak tahala z krabičky :) 

A kdo se může těšit z výhry?




Audioknihu Syn od Jo Nesbø v podání Petra Kubese vyhrává Jiřina Kummerová. 




Audioknihu Muž jménem Ove v podání Jana Vlasáka vyhrává Markéta Vacková. 

Obě výherkyně zároveň získávají sadu knižních doplňků od Martinus.cz. Zároveň bych Vám chtěla prostřednictvím tohoto článku vzkázat, že mě nemusíte kontaktovat samy, ale ozvu se Vám během jednoho dne sama :) 



Gratuluji oběma výherkyním a Vám ostatním děkuji, že jste se soutěže zúčastnili a poslali mi tolik krásných emailů. Na závěr bych chtěla poděkovat Šárce z vydavatelství OneHotBook za vstřícný postoj při mém nápadu uspořádat pro Vás soutěž. 





1 komentář: